Kom god i gang med low-carb hos kostklinikken

Vores populære slankeprogram

Programmet går i al enkelhed ud på at kontrollere, hvor mange kulhydrater man spiser og helt undgå raffinerede kulhydrater, såsom hvidt mel og sukker. På kuren må man gerne spise forskellige fedtstoffer med hovedvægten lagt på de rene, naturlige fedtstoffer som koldpressede olier og det er vigtigt at man får mange proteiner i form af kød, æg, fisk, fjerkræ og vegetabilske som f.eks. 'tofu.

Det er forkert at tro, at man bare kan spise ubegrænset, når man er på low-carb. Man skal spise tre normale måltider eller fire til fem små måltider om dagen.

Størrelsen af måltiderne tilpasses ens appetit, så du altid er mæt.

Low-carb er en sund og effektiv måde at tabe sig på og som ekstragevinst er kuren meget effektiv mod ukontrolleret spisning. Du lærer at spise en sund og næringsrig kost uden de raffinerede kulhydrater, der feder og fører til overspisning.

Det er vigtig at få god vejledning, mens du er på programemt. Hos os får du en startpakke, der hjælper dig gennem de første vigtige uger og derefter fører dig videre gennem de forskellige niveauer, indtil du har fået kontrol med din kost og nået dit ønskede vægttab.

Kontakt os og kom i gang...

Kom godt i gang med low-carb, klik her og læs videre...

Mere viden og inspiration

Sådan får du succes med vægttab, læs om de succesfulde tabere her..

Gode kostvaner, læs mere her..

11 tips til et højere stofskifte, læs her og få gang i din forbrænding ..

Hvor meget kan du spise? Prøv denne simple kalorieberegner og se hvor meget du har brug for..

Vegetar! Har du styr på de skjulte kødkilder i kosten..

Lyst til at spise, du har det hele i hovedet..

Kan man blive slank af at spise kød uden kartofler, pålæg uden brød og fisk uden ris? læs svaret her.

Fedt nok, kom bare fedt på panden..

Færre kalorier, Spis dig slank i luft..

Tidlig på den, unge får gammelmandssukkersyge..

Tykke unge, fed ung statistik...

Handling taler mere end ord, børn gør som deres forældre..

For du langhårede, beregn dit energibehov